loma, loma, loma. neljä kirjainta. kaunista, miellyttävää kirjainta. lomailu on mukavaa, kun ei tarvitse tehdä oikeastaan juurikaan yhtään mitään, mutta oikeastaan - mulla on aika helvetin tylsää.

menin eilen nukkumaan kello öö... puoli kahdelta ehkä. heräsin ensimmäisen kerran tasan klo 11.41 ja menin koneelle katsomaan ruissin esiintyjät. suht paskat, tosin olihan siellä gogol bordello, kotarit ja mokoma.
olin koneella about yhteen asti, kunnes totesin että vitut, ja menin takaisin nukkumaan. seuraavan kerran heräsinkin klo 16.33 (miks mä muistan näitä juttuja?) ja kömmin yläkertaan jossa mua odotti nälkäinen isi, joka ei ollut vaivautunut itse laittamaan ruokaa vaan odotti mun laittavan sitä sille. pffft...
ruokaoperaation jälkeen en ookkaan tehnyt juuri yhtään mitään. katoin eilen nauhottamani kiss kiss bang bangin joka oli hiton hyvä, robert downey jr. on muy bueno ja itse leffa oli hauska ja juuri sopivan random mun makuun. sen jälkeen katoin telkkaa ja tässä sitä nyt ollaan. nyt mietin, että josko menis taas nukkumaan, kun ei tässä oikein mitään tekemistäkään ole. ei mua kyllä väsytä...

tänään on ollut siis 50/50 kivaa ja tyhmää. kumma fiilis.

loppulomalle ei sitten ookkaan mitään aktiviteettejä luvassa, paitsi perjantaina mennään team banaanipidikkeen kanssa kebaaabille. nom nom.

vittu, mä lähden nukkumaan.