tää päivä alkoi hyvin, mutta loppupuolelta muuttui aikalailla paskaksi.

lähdin jossain noin puoliltapäivin liikenteeseen, hilpaisin sellon kautta. mukaan tarttui kirjastosta kirja ja levy + kaupasta big cheese-lehti. pyöriskelyn ja parin vaatekauppakierroksen jälkeen lähdin kohti helsinkiä ja KEBAABIA (oli semisti nälkä). oltiin nääs sovittu team banaanipidikkeen (nikke, suvi, sara ja luonnollisesti myös minä...) kanssa, että mennään kebabille ja kiertämään levykauppoja. näinpä tehtiin ja oli muuten hiton hauskaa, naureskeltiin monelle fme-jutulle ja muutenkin oli varsin lepposaa. ostin provinssiin lipun (whoo!) ja ismo alanko teholla-EP:n, jesjesjes. oli muuten hyvä!
illansuussa siirryinkin kohti kotia, ja siellä mun loistavat fiilikset vaihtui paskaksi. äiti flippas täysin jostain aivan ihmeellisestä jutusta jota en todellakaan ole mielestäni tehnyt, menee niin hermo tähän sen toimintaan. koska oon todella laiska, kopioin nyt meseavautumisen suville ja nikelle:

boogie james sanoo:

 

isi tuli äsken et "joo en tiiä mitä nyt tapahtu mut äiti on tuol yläkerrassa raivonnu ja itkeny jo tunnin koska teit tai sanoit jotain, en ymmärrä enkä mä kestä tota nyt enää yhtään joten jos menisit kattomaan et mitä se tekee"
äiti flippas täysin siitä et ku tulin kotiin ja en sit kuullu ku se moikkas mua ku oli kuulokkeet, kävin viemäs roskat ja se oli siirtyny sohvalle mököttämään
katoin et wtf ja moikkasin sitä ku menin alakertaan,
sit se ilmeisesti flippas
ja nyt se raivos mulle siit
ä kuinka oon välinpitämätön, kuinka en anna sille mitään ihmisarvoa koska en juttele sille ja kuinka se ei ilmeisesti kelpaa enää muuhun ku mun laskujen maksuun ja laittamaan ruokaa pöytään
olin ihan et mitä HELVETTIÄ ja ilmeisesti oon nyt maailman huonoin lapsi ja toiminu t
ällein jo ties kuinka kauan
ja sit se rupes aukomaan siit
ä et kuinka mun pitäis tietää että miten tollanen syrjintä sattuu ja mitä vittua oikeesti
m
ä en niin todellakaan tajua et mitä vittua oon nyt taas tehny väärin, äiti vaan rehas ja raivos tuolla et kuinka oon niin huono lapsi ja muhun ei saa mitään kontaktia muuta ku jos haluun rahaa tms tms tms
nyt on hieno fiilis sitte
en oo mielest
äni tehny mitään väärää mut äiti raivos niin täysiä
isi oli kans ihan et ????

tämän episodin jälkeen kävin isille juttelemassa, että mitäs hittoa tää nyt oikein on. sen mielestä en todellakaan oo käyttäytynyt noin, enkä myös omasta mielestänikään... äiti vaan itki ja raivosi, mä en tajua. lähin vähän äkäisesti pois ja isi sitten usutti vielä äidin mun perään setvimään lisää, ja mua ei niin todellakaan enää kiinnostanut. en jaksa tätä sen jatkuvaa ininää ja vinkumista ihan oikeesti, mulla ha-jo-aa pää. ei me tultu oikein mihinkään tulokseenkaan kun äiti oli asenteella "johanna on tehnyt kaiken väärin yhyhyy" ja mä olin asenteella "johannaa ei nyt vittuakaan kiinnosta koko tää paska". huomenna voi tulla aika hauska ruokapöytäkeskustelu... suunnittelen ihan tosissani jääväni tänne alakertaan evakkoon, tosin suunnitelmassani kusee se, että äiti ja isi tulee varmaan tänne saunaan huomenna illalla ja mulla ei ole lukkoa ovessa. vittu.

 no, purin vähän raivoa musiikkiin, nyt on menossa scissor sistersejä. ainakin piristää...
voisin melkein mennä nukkumaan, mutta ei sinänsä innosta. ei mua väsytä ja huominen tulee aikaisemmin. BLAAAAAAAHHH.

onneks torstaihin on enää melkein vaan 5 päivää. tarvisin just nyt yhtä ihmistä tänne.